17 oktober 2009

Mobildoktorn aktiv igen

Hej!


Efter en tids problem med min dator, som hårddisken hade gått sönder och jag har fått byta hårddisk och allt jag hade sparat på den gamla hårddisken  försvann inklusive mitt anti virus program.


Nu verkar både dator och Internet fungera bättre, så nu kan jag fortsätta vara aktiv.


Jag skojade i mitt förra inlägg om  att kanske Mobildoktorn kan behöva en medicinsk doktor?


Men det var inte aktuellt och nu när det äntligen börjar fungera igen så ser jag med tillförsikt att fortsätta Mobildoktorns inlägg.


Jag skriver här ganska kortfattat för att testa att det kan fungera?


Det har ju hänt en hel del med jag var inaktiv med tanke på alla IT problem.


Men jag torde öka farten om jag ser att allt fungerar igen.


Mina/mitt Videoklipp i www.youtube.com har fungerat över förväntan!


Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström
Mobil telefon 0768155581
SKYPE Goteb1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.