11 juli 2010

Mobildoktorns tips mot ålders-tecken

Hej!


Här ett inlägg i avvaktan på fler erfarenheter av NOKIAS otroliga GRATIS GPS navigering i hela världen.


Alla ska vi bli äldre och vissa tecken kan vara mera skrynklor och tunnare hår.


Detta inlägg är inte direkt mobil telefon inriktat, men i egenskap av Mobildoktorn så kommer här några tips om att se yngre ut.


I tidigare inlägg har jag skrivit om att få bättre hår kvalitet.


Bättre hår kvalitet har jag erhållit av medicinen ABSENOR som är receptbelagd jag blev ordinerad efter ett stort Epelesi anfall och tidigare några små.


Beroende på vissa ärr på mina hjärna efter min traumatiska hjärnskada.


Medicinen har fungerat bra och som bieffekt kan visst håravfall komma MEN också sedan en förbättring hår kvaliteten.


Vilket har skett med mitt hår, enligt mångas kommentarer.


Skrynklor kommer säkert även med åldern men man kan numera även reducera dem.


Det går att köpa på apoteket en kräm som är rätt dyr men på mig nästan tagit bort min så kallade indianrynkan som är en längsgående rynka på min vänstra kind.


Krämen som är recept fri heter VICHY LIFTACTIV RETINOL HA


Allt ovanstående borde vara för i första hand äldre mobiltelefon innehavare.


?


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil telefon +46 76 81?555 81


SKYPE GoteB1


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.