18 oktober 2009

Mobil funktioner m.m

Hej!


Som jag skrev i förra inlägget så har det hänt en hel del, och min gode vän Harald har kommit
långt med sin Iphone3G och jag ska konsultera honom om att visa hur!


Det går även att överföra pengar i Visa kortet med mobiltelefon, med förenklad inloggning till sin bank.


Det kan vara praktiskt om ens Visa kort konto behöver fyllas på från det ordinarie kontot.


Det förutsätter man har även ett extra konto förutom det ordinarie.


Jag återkommer om mer funktioner man kan ha i mobil telefon!


Jag har tidigare skrivit om alla funktioner sms kan erbjuda.


Som folktand vården skickar numera sms om tandläkartid.


Jag återkommer med mera funktioner man kan ha i mobil telefonen.



Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström
Mobil telefon 076 8155581
SKYPE Goteb1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.