24 februari 2009

Olika områden, hårväxt & Nokia Maps 2.0

Hej!


Jag har som bekant hoppat något mellan olika ämnen men förutom mobiler så är även för en övre medels ålders man hårväxten av betydelse!


I tidigare inlägg om Nokia Maps 2.0 har jag skrivit superlativer och snart kommer jag att se om Nokia Maps 2.0 håller måttet.


Jag har efter min grava hjärnskada varje vinter tillbringat några månader i Asien för jag har hört att en kall vinter kan verka negativt på mina skador!


Jag satt ju fem månader i rullstol, men kan numera promenera med silver käpp!


Onsdag 2009-02-25 flyger vi först till Hongkong för två nätter och sedan till Bali för några veckor, innan vi flyger till Jakarta för en till två veckor och sedan väst Sumatra till den by som min fru Ettie kommer från.


I Sumatra räknar jag med att ha mobilt bredband till vår laptop för att nå Internet.


Från Sumatra tänker vi flyga till Hanoi i Vietnam, där jag arbetade 1,5 år för snart 30 år sedan.


Jag har som jag skrivit om via W-lan laddat ned gratis kartor på alla ställen som vi kommer att besöka, och med detta så finns kartorna redan på mitt 8Gb minneskort.


Jag kommer kanske med ett video klipp med sång i www.youtube.com framför något av de vackra "Minangkabu husen.


Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.