3 februari 2009

Mobil året 2009 bra start?

Hej!


Jag hoppas att det nya mobiltelefon året 2009 har börjat bra!


För mig har det varit lysande med tanke på att jag med en viss medicin har fått kraftigare och fylligare hår!


Jag har tidigare skrivit om mina så kallade "kliniska tester" och jag har förstått att dessa tester borde utföras på många tunnhåriga män så jag kommer att kontakta medicin tillverkaren och initiera att en omfattande undersökning borde bli utförd, för det kan bli en "Höjdare"!


För hur många män skulle inte på ett enkelt sätt vilja få kraftigare och fylligare hår?


Att göra format till mobil telefon från en CD/DVD med karaoke har legat ganska lågt, med tanke på jag varit ganska upptagen med att kunna video filma från mobil telefon och sjunga karaoke från mobilen och slutligen kunna skicka video klippet till www.youtube.com


Jag gör det inte som Göte Burström utan som Mobildoktorn vilket skulle kunna vara unikt.


Jag har i dagläget 4 unika karaoke sånger i www.youtube.com och fler kommer det att senare bli.


Jag skulle verkligen uppskatta någon kommentar till mina inlägg i www.youtube.com och till mina bloggar.


Ni kan där även komma med råd och tips inom berört område, för jag är helt övertygad att det borde finnas hos Er mycket som andra kan bli informerade om!


Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil telefon 076 8155581


SKYPE Goteb1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.