20 januari 2009

Tips www.GSMArena.com & www.youtube.com

Hej!


Jag har tidigare skrivit mycket om att ha karaoke i mobil telefon och om ni besöker www.youtube.com så får ni om ni söker Mobildoktorn, se och höra några video klipp med mobil-karaoke sång.


I tidigare inlägg om att köpa begagnad mobil telefon som kommer här om avsikten är att köpa en ny, en Internet sajt som jag blivit tipsad om av Mobil telefon butiken 3 i Kista Galleria som alla framtida köpare borde studera www.GSMArena.com i Sverige och där kan man få alla nödvändiga upplysningar om framtida mobil telefon!


Denna sajt www.GSMArena.com är en riktig höjdare som alla borde kunna få kännedom till.


Mobildoktorn.com är väldigt nyfiken och framåt för att söka tips till mobil telefon användare, och jag betonar att om ni själv har något tips eller fråga så tveka inte att framföra dessa i kommentar.


Med tanke på mina video klipp i www.youtube.com som Mobildoktorn har jag varit ganska upptagen med det.


Jag kommer rätt snart att uppdatera mina kunskaper att göra en CD/DVD med karaoke till format som passar mobiltelefon.


Likaså fortsätter mina så kallade kliniska tester på den medicin som klart verkar ge fylligare hår.


 


Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil telefon 076 8155581


SKYPE Goteb1


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.