14 januari 2009

Mobil karaoke & för och nackdel med handikapp

Hej!Trots alla fördelar med mitt handikapp som "Handikappkort" eller som det heter på riktigt Parkerings kort för rörelsehindrad som gör att jag trots expert på parkeringar inte behöver använda min hjärna för att få parkerings plats!


Trängsel avgifter är jag befriad från och många andra fördelar att ha blivit "NÅGOT" handikappad.


Men visst har jag andra problem, för när jag som i förra inlägget skrev om att kunna göra en CD/DVD Karaoke till format som passar mobil telefon gick tidigare bra med mina "magiska" händer!


Problemet är dock att jag litade enbart på mitt minne eftersom min skriv hand är neurologiskt skadad så jag skriver med stor svårighet.


Jag får nu börja från början med att kunna göra CD/DVD karaoke till mobil telefon format.


Med denna kunskap torde man vara en av de få i världen som kan göra detta arbete.


Varför denna energi på mobil telefon karaoke?


Ja förutom dataspelet Tetris och arbete med mobiler har karaoke varit en stor hjälp för min rehabilitering av min tidigare svåra hjärnskada.


Jag påminner Er att öppna www.Youtube.com och sök Mobildoktorn så kan ni höra Mobildoktorn sjunga "Love letters in the sand" och jag har noterat ett visst intresse så ganska snart kommer jag att sjunga min idol Elvis Presleys sånger som "Can’t help falling in love, Love me Tender" med mera.


Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Göte Burström


Mobil telefon 076 8155581


SKYPE Goteb1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.