2 januari 2009

God fortsättning på det nya året 2009!

Hej!


För mig började år 2009 strålande! För jag har tidigare skrivit om karaoke i mobilen och nu kunde jag själv göra en CD karaoke till format som passar en mobil!


Mina "kliniska" tester för karaoke i mobilen fortsätter!


Att sjunga karaoke är förutom ett utmärkt hjälpmedel vid Cerebraldysfunction (Jag tränade både mitt tal och minne efter min traumatiska hjärnskada) även ett stålande sätt att kunna vara social med!


Det finns ingenting som heter "Jag kan inte sjunga" utan det är så man aldrig försökt!


I mitt fall var jag knappt godkänd i skolan och nu sjunger jag "nästan" som Elvis Presley! Ha ha så med lite träning kan nog alla bli utmärkta sångare.


För om man är på någon tråkig middag eller liknande och då "drar" igång med att sjunga "Dagny" eller "Love letter in the sand" kan man få vilken situation som helst att bli trevlig!


Mina Nokia tester fortsätter och allt verkar bli bra och jag har "bollat" över mina erfarenheter till Nokia i Sverige och de skulle vidare befordra mina e-mail uppåt!


Jag vidhåller att Nokia E71 och den uppgraderade Nokia N95 är förmodligen de bästa mobil telefoner som någonsin är tillverkade:


Framför allt är GPS funktionen "Grym" och där har Nokia lyckats till 110 % med de uppgraderade Nokia Maps2.0 som har vanliga kartor, 2D kartor, satellit och hybridkartor.


Enda nackdelen är att röst navigering inte är gratis! Men något bör man ju kunna betala för eftersom alla kartor är gratis!


PS: Ni kan nu se mig i www.Youtube.com sök Mobildoktorn


Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil telefon 076 8155581


SKYPE Goteb1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.