31 december 2008

Happy New Year 2009

Hej!

Jag hävdar att min tidigare grava hjärnskada, är ett minne blott!

För kan någon med svår hjärnskada att hålla två bloggar aktiva?

Ovanstående skulle också vara svårt för helt oskadad hjärna!

Som ni ser i mina inlägg i bloggen, Sjukvården tar inte min lekfull rehabilitering med mobiltelefoner, Tetris, mm på allvar eller har de  skygglappar? 
Ni har kanske tidigare noterat att jag lagt ner mycket energi på GPS funktionen i mobilen, för min skada ger vissa orienterings svårigheter utanför min närmiljö!


Jag vidhåller att jag nästan ligger före  Nokias helhjärtade engagemang för GPS inomhus! Ha ha

Jag har testat utöver GPS-navigering inomhus i Kista Galleria, inomhus i villan och på de flesta köpcentrum som Stinsen köpcentrum etc.

Jag vill  säga i mitt sista inlägg för år 2008.


"Om du känner någon som fått stroke eller traumatisk hjärnskada som mig, så be dom läsa min erfarenhet informera dem om min" motorväg att bli återställd, ännu bättre i många avseenden! www.Cerebraldysfunction.info "och www.Mobildoktorn.com med både svenska och engelska!

Och även sjunga karaoke i mobiltelefonen som Ni hittar i www.Mobildoktorn.com i inlägg som kallas "Karaoke i mobilen", som är värd för både friska och sjuka att besöka!

Eftersom jag är ett levande bevis på att allt är möjligt!

Så jag tackar er för år 2008 och önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2009

Med vänlig hälsning, Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil  076 8155581


SKYPE Goteb1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.