23 december 2008

Julhälsning

Hej!


Jag börjar med att önska alla mina bloggläsare en RIKTIGT GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!


Men jag torde troligtvis skriva mer inlägg innan år 2009


 


Och till mina www.Mobildoktorn och www.Cerebraldysfunction.info läsare kan jag berätta att min förälskelse Nokia E71 krånglade något, för vid två tillfällen vid navigering på något längre sträckor så bara "dog" ut GPS funktionen.


Jag lät då min gamla mobilkärlek Nokia N95 ta över rodret och då fungerade att bra!


Men en Mobildoktor som finner sig i fel, det är inte jag utan jag var till inköps stället 3 butiken i Kista Galleria och istället för att skicka den på garanti service så kunde De uppdatera programvaran inom 30 minuter och visserligen har gått kort tid sen dess MEN allt verkar fungera PERFEKT!


Jag har för avsikt att verkligen följa upp GPS funktionen i Nokia E71 förutom 3,2 Megapixel-kameran en HELT otroligt bra mobil, som i stort sett har allt!


På tal om 3, så fick jag en värmande kommentar då jag sist var där! En anställd yttrade "Du har fått mera gräs på skallen" och med tanke på den kliniska test jag gör på vad som kan vara en mirakel medicin mot tunt hår och hår avfall! (Flintskalighet) så kändes den kommentaren GREAT!


Jag kommer även att följa upp om den mirakel medicin håller vad den hittills har "lovat"!


Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil telefon 076 8155581


SKYPE Goteb1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.