26 december 2008

Sviktande mobil kärlek

Hej!


Den så kallade århundradets mobil kärlek till Nokia N95 förbyttes till en vrede är när fredag 2008-12-26  inte kunde öppna Nokia maps!


Jag var först till inköpsstället Phone house i Kista Galleria och fick där höra att jag kunde lämna in N95 hos dom och N95 skulle skickas till deras service ställe, och det kunde ta ca 4 veckor!


Jag tyckte att det kändes för lång tid och gick då till mina vänner i 3 butiken i Kista Galleria.


Jag förklarade problemet med Nokia N95 och dom service-mässigt skulle uppgradera programvaran vilket tog under en timme!


Jag kunde under tiden gå runt i Gallerian och handla eller göra vad jag ville!


Under tiden var jag tillbaka till Phone house och berättade vad som skulle göras, och eftersom jag inte hittat inköpskvittot med garanti sa jag "Mina läkarsekreterare har förmodligen städat bort mitt kvitto"! Ha ha


Det kan ju även vara Mobildoktorn.com själv!


Kom ihåg han har haft www.Cerebraldysfunction.info så korttids-minnet???


Så Phone house printade välvilligt ut ett nytt kvitto!


Så nu borde min uppgradering av mjukvaran vara klar och sedan jag kontrollerat funktionen så kändes all OK igen!



Jag fortsätter även med mina kliniska tester på den medicin som verkar kunna ge kraftigare/fylligare hår!



Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil 076 8155581


SKYPE Goteb1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.