20 december 2008

Kanske undergörande medicin för bättre hår?



Hej!



Jag fortsätter med min målinriktade lekfulla rehabilitering av min traumatiskt skadade hjärna.



Jag har i min strävan att eliminera mina neurologiska skador av en slump fått höra både av min fru och svåger att jag som tidigare började bli något tunnhårig har fått en fylligare och kraftigare hårväxt på huvudet!



Det kändes som en höjdare, för hur många män i hela världen skulle inte vilja ha en bättre hårväxt på huvudet?



Än så länge så fortsätter jag med min kliniska bedömning av vad som kan vara ett underverk!


Kan det verkligen finnas någon medicin mot håravfall? (Flintskallighet)


Mina tester kommer att vara lika grundliga som mobil-testerna som jag redovisat i min blogg http://www.Mobildoktorn.com



Och min gamla mobilkärlek NokiaN95 håller i sig trots flirt från skönheten NokiaE71



 


Följ min blogg http://www.Cerebraldysfunction.info och se mitt resultat senare!


Jag vill trots allt gott om min skada VERKLIGEN betona bieffekten att man har blivit trög i starten, långsam med att komma igång med något nytt!


Det kan vara en rädsla med att misslyckas?


Men som ni kanske märker att efter min vän Norske Harald Indgul "triggat" och hjälpt att starta mina bloggar så har jag senare kommit igång helt med mina bloggar!



Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil                076 8155581        


SKYPE Goteb1



Skrivet av MobilDoktorn.com. Emeritus Göte Burström 2008-12-19 kl 17:24


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.