14 augusti 2010

Sångare i youtube

Hej!


Efter min fabriksåterställning fungerar min Nokia E71 GPS navigation klockrent, men för att en mobil telefon ska må bäst är det klokt att plocka ur batteriet under natten för att ALLT ska fungera HELT bra.


Med hänsyn till det ganska ljumma intresset med frågor och kommentarer får jag med detta anföra:


De flesta har väl sett och hört mina video clips I www.youtube.com och kanske skulle vilja deltaga med något video clip.


Det finns många sätt att skicka video clip.


De flesta skickar in opersonliga befintliga video clip från DVD eller CD.


Men Mobildoktorn torde vara vara unik för allt sker med mobil telefon.


Jag har nyss lagt in ett nytt personligt video clip med namn ”No more” med melodin ( La Paloma).Och video clip där jag finger-matar en talgoxe.


Någon frågar sig då hur man gör.


Min väg är att först sjunga till någon av alla mina mobiler karaoke och sedan via Bluetooth skicka inlägget till skriv bordet på min laptop.


Sedan loggar jag in i www.youtube.com och där efter laddar jag inlägget från skrivbordet direkt in till youtube.


Alla mina video clip kan man kommentera och kommentarer är välkomna.


För även om mobil doktorns sätt att sjunga inte kanske är det bästa, men min stora Hit”Love letters in the sand" har haft över 11 000 besök och allt är ändock bara en kul grej.



Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström
Mobil telefon +46 76 81 555 81
SKYPE GoteB1

2 kommentarer:

  1. Fabriksåterställning är bra grejer det! :D

    SvaraRadera
  2. JA! Men att komma på tanken så kan nog bara Nokia Head office och Mobildoktorn göra det!


    Tack för intresse och kommentar! Hälsningar Mobildoktorn Göte

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.