6 mars 2011

Köpa begaganad mobil telefon i utlandet

Hej!


I förra inlägget skev jag om den ”Klockrenaste” GPS Navigator Nokia 5230 men efter att ha varit i Indonesien och köpt mobiler för ca 20 % av Svenska priser har jag hittat den bästa mobila GPS navigatör som torde vara tillverkad. = Nokia C6 som jag kommer att snart skriva om.


Nu för tiden åker många utomlands för världen har blivit mindre.


Vad som är viktigt att köpa en mobil telefon i utlandet är att kontrollera skicket och att den fungerar.


Utomlands kan man inte ha de nordiska språken utan göra som mig uppsöka en mobil telefon butik och i mitt fall var Sumpansmobil  närmast där jag kunde  mobil telefonen till den senast mjukvara programmet och därigenom få de nordiska språken.


Vad som bara är viktigt är att mobil telefonen är oskadad och i bre kondition och fungerar.
l
Och mobil telefonen blir som ny efter att ha varit begagnad och inköps priset torde vara 20 % av Svenskt pris.


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com alias Göte Burström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.