26 juni 2008

Enkelt e-mail i mobilen

Hej! Som jag skrev tidigare så avser jag tipsa er om ett enkelt e-mail konto i mobilen som via hemsidan Momail.se  man kan ordna så att Momail fungerar som brevbärare för övriga e-mail som Gmail, Yahoo, Hotmail och annan e-post i mobilen! Momail är det lättaste sättet att läsa e-mail i mobilen samt det är gratis! Sedan man hämtat GPRS inställningar till mobilen från hemsidan hos sin mobiloperatör så går man in i hemsidan för Momail.se och registerar sitt mobil nummer och sedan skickas det ut ett sms med Momail inställningar till mobilen, som man bara tillåter att installeras! Sedan går man in i hemsidan för Momail.se och lägger till de e-post konton man vill Momail ska bevaka t.ex Gmail, Yahoo, Hotmail eller annan e-post och sedan är allt klart! E-mail addressen blir mobilnummer@momail.se sedan är allt klart!


Lycka till med vänlig hälsning Mobildoktor Emeritus Göte Burström


PS:Återkommer senare med GPS erfarenheter samt annat smått och gott som jag kan dela med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.