24 juni 2008

Vem är MobilDoktorn

Hej!


Mobil Doktorn är en fd. Svårt hjärnskadad fd. Trafikingenjör som har bland annat med hjälp av mobiler blivit i stort sett återställd, och blivit med träning sms expert samt suttit som Redaktions råd till Tidningen Mobil för några år sedan då Chef redaktören hette Dennis Jönsson, nuvarande Chefredaktör anser det räcker med mail från allmänheten! Men jag tror det behövs en "ELDSJÄL"


Med denna Blogg avser jag att uppdatera dem som vill med tips och råd med handhavandet av mobiler främst Sony Ericsson som jag blivit expert på men även mycket kunnig på andra mobiler! Jag har te.x Birthday,se i både PC och mobil och på den gratis "siten" om man loggat in med sin e-mail kan man se ålder och address på alla man vill om man bara skriver namn och ev. ort!


Det var en liten presentation och jag återkommer med mera tips & råd senare!


Med vänlig hälsning Mobil Doktor Emeritus Göte Burström 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.