29 juni 2008

Nytta & Nöje i mobilen

Hej! Jag misstänker att en hel del mobilanvändare har bil. En HELT nödvändig "site" i både PC:n och mobilen är www.Bensinpriser.nu =Hitta billigaste bensinen!  


Jag har tidigare sökt med ljus och lykta program för att kunna sjunga med karaoke i mobilen, och till slut lyckats! Med många sånger, typ Elvis Presley, ABBA, Beatles m.m. Man kan bli populär på middagar, träffar m.m när man "drar" i gång med att sjunga karaoke i mobilen, som man oftas har med sig!


Om intresse finns maila mig G.Burstroem@Gmail.com för mera information samt skriva önskemål om mobil- karaoke som jag mot en smärre avgift kan skicka via e-mail! Sedan kan man hämta karaoken till mobilen från PC:n via USB eller Bluetooth.


Förresten Bluetooth vad är detta? = Det fanns på slutet av 900 talet en vikinga-kung i Danmark som hette Harald Blåtand som försökte förena Danmark med Norge m.m, så IT tekniken har senare tagit namnet Blåtand och översatt till Engelska blev det Bluetooth!


Det finns inget som heter "Jag kan inte sjunga" utan man har aldrig försökt & tränat! Mobil karaoke ger den möjlighetern!


Med vänlig hälsning, Mobildoktorn Emeritus Göte Burström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.