1 juli 2008

Nokia N95 & motsvarande mobiler

Hej! Jag börjar med en varning för i någon tidning skriver att t.ex Telia Refill kvällar och helg kostar på helg eller kväll  efter kl. 19.00 kostar 29 öre minuten till egen operatör och till andra mobiloperatörer MEDAN det verkliga priset till andra operatörer är 199 öre/min och det är en skillnad som bör beaktas! Jag har via e-mail informerat om felaktigheten, men inget svar eller åtgärd! ILLA!


Jag har många mobiler men jag kan här informera om min Nokia N95 som jag är mycket nöjd med för den har nästan allt som Wlan= Trådlöst internet som man kan surfa gratis i på platser som Arlanda många centrum m.m och den är perfekt för just karaoke typ Elvis Presley, ABBA, Beatles, Pat Boone m.m och webbläsaren är i klass med Opera mini som jag tidigare skrev om hur man hämtar och alla något äldre mobiler borde  ha Opera mini för GOD åtkomst till Internet och med det öppnas HELA världen!


Ja det var varning och info!


Jag är tacksam om ni har någon kommentar till mina inlägg! Kanske en Mobildoktor kan behöva det!


Med vänlig hälsning Mobildoktorn Emeritus Göte Burström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.