28 oktober 2008

SKYPE i mobilen Nokia N95

Hej!


Jag blivit helt tänd på ringa från datorn genom SKYPE och jag försöker på alla sätt att även kunna ringa från mobilen Nokia N95 som är en höjdare mobil med W-lan.


Jag har laddat ned till mobilen programmet Fring som tydligen erfordras för SKYPE mobil samtal!


MEN här måste jag få någon "input" från någon som kan SKYPE i mobilen.


Vi besök till 3 butiken i Kista Galleria har jag blivit informerad att 3 har i samtliga mobiler av klass som har W-lan, medföljer ett SKYPE program.


I avvaktan till mera påtagliga erfarenheter med SKYPE i mobilen återkommer jag!


Hoppas någon ger mig lite "Input"


Jag får fördriva tiden med att sjunga mobilkaraoke som kan ses i inlägg i www.Mobildoktorn.com "Nytta Och nöje i mobilen"


Jag torde vara den ende i världen med mobilkaraoke vilket är en höjdare.


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil 076 8155581


SKYPE Goteb1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.