8 oktober 2008

Funderingar Sony Ericsson & Nokia

Hej!


För att jag inte nyligen haft något inlägg i Mobildoktorn.com betyder inte att jag har lagt bloggen på sidan utan jag har haft fullt upp med min www.Cerebraldysfunction.info som nu är sjösatt som egen domän.


Jag måste skriva helt rätt och riktigt i www.Mobildoktorn.com för ingen har haft några synpunkter på skrivna inlägg!


Som man säger "Var plåga har sitt skrik, men hälsan tiger stilla"


Jag är och förblir Sony Ericsson fan men börjar vackla något med Sony Ericssons "ointresse" för att utrusta flippmobilen SE Z980 med w-lan, men det kanske behövs en "eldsjäl" till att försöka påverka dem.


Nokia N95 är en total mobil med det mesta MEN Nokia har ett krångligare menysystem, men sedan som jag har lärt detta krångel så är jag MYCKET nöjd med N95 och då framför allt GPS funktionen som jag tror nog är den BÄSTA av alla för mig kända mobiler.


Varför så bra? Men kan via Internet skaffa Nokia map-loader och via Nokia maps hämta gratis kartor från hela världen och det är bara navigation man betalar.


Någon facktidning har skrivit att GPS funktionen bara är bra vid enstaka navigering, MEN jag vill påstå att navigeringen är tillräckligt bra för att som jag ha navigering nästan varje dag.


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil 076 8155581

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.