26 september 2008

Sony Ericsson Z980i blir utan W-lan

Hej!

 


Som jag lovade i mitt förra inlägg så har jag kontakt Sony Ericksson om de har för avsikt att ha W-lan i Sony Ericsson Z980i men fick svar att det var inte aktuellt, utan de satsar med W-lan i sina ”smart phones”.

 


Men idag var jag förbi Telia butiken i Kista Galleria och eftersom de har utförsäljning av vissa mobiler för 30% av nypriset och hittade en SE Z610i.

 


Varför undrar säkert någon?


Och min förklaring är att jag är mycket nöjd med SE Z610i som är en ”flippmobil” men det torde vara den sista mobilen jag skaffar utan W-lan.

 


Jag betonar än en gång att jag hade hoppats att ”Mobildoktorn.com” skulle kunna bli en i en Interaktiv blog och inte bara mina erfarenheter skulle komma till ”daga”!Utan många har säkert mobil erfarenheter att dela med sig! Mobildoktorn.com tackar i förhand.

 


Däremot min nya blogg Cerebral dysfunction som ligger i www.Metrobloggen.se  har redan blivit ganska Interaktiv både i Svenska och Enlish version, och torde bli än mera intressant, när den blir egen domän med namn av www.Cerebraldysfunction.info om någon vecka!

 


 


 


 


 


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.