8 september 2008

Ny blogg Cerebral dysfunktion

Hej!


Jag börjar här med att skriva om vilket hjälpmedel en mobil kan vara.


Jag såg nyligen i Kista Galleria en man som satt och hade sin mobil på bordet framför sig och verkade inte tala utan gjorde med händerna och fingrarna en massa tecken! Jag förstod senare att mannen var dövstum och kommunicerade med en annan dövstum via video samtal med händerna! Fantastiskt!Wow!


Jag har även varit något upptagen med min nya blogg som hittas i Metrobloggen.se och man söker där "Cerebral dysfunction" och jag är övertygad att den bloggen uppskattas internationellt med den Engelska versionen,för hjärnskador existerar överallt typ STROKE m.m


Och kan mina erfarenheter i området komma någon tillgodo av hälsoskäl förutom mobilkunskap skulle det kännas GOTT!


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.