1 september 2008

iPhone 3 G

Hej!


 


Både tidningen Metro och tidningen Mobil har ”klassat” ned mobiltelefonen iPhone 3G och jag har även jämfört den med min Nokia N95 beträffande GPS funktionen med nackdel för iPhone 3G.

 


Men jag tror och känner att förutom nuvarande GPS funktionen så kan mobilen vara något!


 


Jag har i Telia butiken i Kista Galleria ”flaggat” för om de kan föra mitt förslag uppåt i Telia så skulle jag om Telia tillhanda-håller mig med en iPhone 3G skulle jag kunna göra en ”proffsig” bedömning och test hur egentligen bra eller dålig iPhone 3G är.

 


Med min gedigna kunskap och erfarenhet skulle en sådan bedömning vara både iPhone 3G och Telia till gagn.

 


Jag känner förutsättningslöst att iPhone är värd en ”proffsig” bedömning och att den kanske kan vara efter min bedömning värt att rekommendera!

 


Till dags dato har jag inte fått någon ”respons” av Telia, som trots allt marknadsför iPhone 3G så jag får väl göra som jag brukar säga ”Skynda långsamt”

 


Jag har hört ryktesvis att GPS navigatorn TomTom kommer i framtiden att finnas i iPhone 3G vilket skulle vara ett ”lyft” för den hittills ”nedskrivna” mobilen.

 


 


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.