25 september 2008

Ny blogg Cerebral dysfunction i Metrobloggen.se

Hej!

 


Med den svaga respons som Mobildoktorn.com får, så har jag lagt ganska mycket energi på den blogg ni hittar i www.Metrobloggen.se och söker Cerebral dysfunction som fått respons både nationellt och inter- nationellt i min English version of my blog.

 


Jag har inte ”glömt” bort www.Mobildoktorn.com  och kommer att komma med ytterliga inlägg men Cerebral dysfunction känns mycket behjärtans värd och kommer snart som egen domän ”Cerebral dysfunction.info och kan kanske ”trigga” många sjuka & skadade att inte ge upp utan alla kan bli återställda som mig med STARK vilja!

 


Jag har tidigare i inlägg skrivit om mobil butikerna i Kista och jag borde kanske undantaga ”StjärnaFyrkant i Kista och Telia" som båda har visat prov på framåtanda!

 


Eftersom ingen respons på min fråga om Sony Ericsson W980i, så avser jag senare att kontakta Sony Ericsson och lyssna om de snart kan ha W-lan installerat i W980i?

 


För då tror jag att W980i kan bli en ”höjdare”

 


Min förhoppning tidigare var att www.Mobildoktorn.com skulle kunna bli en interaktiv blog, MEN?

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil 076 8155581

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.