20 september 2008

Sony Ericsson W980i

Hej!

 


”Flipp” mobiler har alltid legat mig varmt om hjärtat för det upp-vikningsbara locket skyddar både display och tangentbord och trots min Nokia N95 med super GPS navigator, så ligger min ring mobil Sony Ericsson Z610i min bröstficka varmt om hjärtat både i bröstfickan och mentalt.

 


Jag har trots alla mina övriga mobiler börjat ”snegla” mot Sony Ericssons nya ”flipp” mobil W980i.


 


Som är helt ny och verkar vara oprövad.


 


Eftersom jag nu har W-lan (Trådlöst Internet hemma) och alla mina e-mail konton i mobilerna så skulle jag även vilja W-lan ska finnas i mina framtida mobiler.

 


Den kanske verkar något plastig men eftersom jag inte ännu känner till så mycket om den så vore jag tacksam att kunna få någon kommentar om SE W980i, för ibland kan även Mobildoktorn.com behöva ”input” från någon som bättre känner till SE W980i.

 


Jag har ju försökt att uppdatera Er med mina tidigare erfarenheter och vill gärna att Mobildoktorn.com ska kunna vara en ”Interaktiv” blogg som alla kan dra nytta av.

 


 


 


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil +46 768155581

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.