16 september 2008

Mobil butiker "To be, or not to be"

Hej!

 


Jag har informerat om de flesta mobil-butiker i Kista Galleria om Mobildoktorn.com, och med den respons Mobildoktorn.com fått med få, ja nästan inga kommentarer, kan man ju dra slutsatsen att dessa butiker inte är intresserade till att vilja uppdatera sig!

 


Min högst personliga tanke är att med ett sådant ointresse så kanske den service man kan förvänta sig kanske kan vara lika undermålig!

 


Med andra ord, så skulle jag vara tveksam att vilja göra något köp av dessa butiker!


 


Men jag kanske har fel, men det är min högst personliga åsikt.


Jag her vid ett flertal tillfällen frågat om något, men bara fått ett stort ?


 


Det kan ju? Trots min bedömning finnas någon kunskap om mobiler, inte bara sälj-egenskaper!


 


Även om de ointresserade butikerna inte ”visat framfötterna” de kanske säljer i sådan omfattning att man inte behöver kunskap! Ha ha




Det finns ju tack och lov andra ställen!

 


 


 


 


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.