10 september 2008

Svar från Telia ang. iPhone 3G

Hej!


Jag hade tidigare i inlägg erbjudit mig att om Telia lånade/tillhandahöll mig en iPhone 3G skulle jag trots nedklassning av tidningen Metro och dålig kritik i tidningen Mobil göra ett verhäftig bra test av iPhone 3G.


Telia har nyligen tackat nej till mitt erbjudande att testa iPhone 3Goch Telias ställningstagande får mig att tänka på  historien om mannen som köpte nya skor, och för att spara sulorna på skorna så gick han med så långa steg att byxorna sprack! Ha ha


Men det är bara till nackdel för Telia och iPhone 3G för skulle jag kunnat göra en djup vederhäftig test på ovanstående mobil skulle det utan tivel ha varit till gagn för både Telia & iPhone 3G


Det kanske är mest negativt för mina blogg besökare! Som torde vara intresserade av min bedömning.


Jag är fortfarande ganska upptagen med min nya blogg"Cerebral dysfunction" som man hittar i www.Metrobloggen.se 


Och i den bloggen kanske jag kan "trigga" andra sjuka & skadade att inte ge upp i viljan/strävan att åtekomma till normal status och bli bra!


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil +46 76 81 555 81

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.