28 augusti 2008

Fortsättning av vilka IT år

Hej!


Jag skrev tidigare om att jag återkomma med info.Nedanför lite fakta om min nya laptop  


Jag har ännu inte nått status av ”Datadoktorn” men har nu börjat bli något "hemtam" med min underbara laptop.  Toshiba Satellite Pro A300-1B7


Jag skriver nedanför lite fakta om laptoppen för den som vill veta mer.


Intel Pentium Dual Core T2370 1.73 GHz (med dubbelkärna), 2GB RAM, 200GB hårddisk. Intel GMA X3100 grafikenhet, 15,4 tum TFT skärm, Vikt 2,7kg. Microsoft Windows Vista Business/ XP Professional nedgradering. Prisvärd laptop från Toshiba som klarar av alla dina flesta behov med toppbetyg!

Med Intel Pentium Dual Core T2370 1.73 GHz (med dubbelkärna) och 2GB ram har du möjlighet att arbeta med applikationer och program utan att datorn blir "seg". Intel GMA X3100 grafikenhet gör att du även kan spela enklare spel eller hantera presentationer utan problem. Med en 15,4" skärm och vikt på 2,7kg gör att den passar perfekt i hemmet.

Arbeta enkelt hemma trådlöst utan kablar via det inbyggda nätverkskortet. Du kan även bränna eller läsa CD eller DVD-skivor med den inbyggda DVD brännaren. Du kan även titta på dina semesterbilder från din kamera direkt i din dator med den inbyggda 5 i 1 kortläsaren, det finns stöd för SD-minneskort, Memory Stick, Memory Stick PRO


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.