20 augusti 2008

Mirakel av neurologiskt skadad

Hej!

 


Denna vecka började något tungt men fortsatte med WOW!

Jag började Söndagskväll med att försöka installera trådlöst Internet (W-lan) och ”råkade” komma åt någon kontakt till min gamla PC så min bredbands telefoni slutade att fungera och jag lyckades inte heller installationen av det trådlösa Internet.


Måndag var jag utan telefon och Internet och det kändes ”hopplöst.”

 


Tisdag 19/8 2008 tog jag kontakt med supporten för den trådlösa routen D-Link och kunde genom en Mika (en tekniker i D-Link) till slut kunna få mitt trådlösa Internet att fungera.

 


Sedan lade jag all energi på att få igång mitt bredbands telefoni och tog kontakt med supporten på Megaphone och en tekniker med namn av Jonathans hjälp kunde jag till slut få mitt Megaphone att fungera igen!



Jag känner med mycket nöjd med utfört arbete för med tanke på min tidigare grava hjärnskada från en påkörning av två cross-motorcyklar när jag 1994 gick på en gång-cykelväg där den första motorcykeln körde av mitt högra ben och fick omkull mig och motorcykel strax bakom körde med pedalen rakt i högra sidan av min panna!

 


Vittnet till olyckan kunde se delar av min hjärna i det hål som den andra crossmotorcykelns pedal gjorde.

 


Läkarna på Karolinska bedömde att mina chanser att överleva var små, men jag överlevde och blev till slut Mobildoktorn.com.

 


Mitt arbete att neurologiskt skadad (min högra sida är något förlamad & fin-motoriken urusel) utföra jobbet att bakom en stationär PC oftast halvliggande på golvet  med alla kablar och tvungen att flytta vissa kablar/kontakter!




TILL SLUT blev allt bra och jag bedömer mitt utförda arbete NÄSTAN som ett mirakel.

 


Med vänlig hälsning Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.