15 oktober 2008

Test av framtida nya mobiler

Hej!


Jag har berättat en hel del om mina inte helt nya mobil, men avser att snart kontakta Sony Ericsson och Nokia om de vill ha någon mobil  seriöst testad och tillhandahåller mig med någon helt ny mobil så kan jag utföra en djup test och redovisa resultatet till dem men även skriva inlägg av testet i www.Mobildoktorn.com och allt sammantaget vore för gagn till både Sony Ericsson och Nokia.


Jag vill gärna att de mobiler som kommer för min test ska ha W-lan och gärna "flippmobiler" och de flesta nya mobiler är så kallade "Smart phones" och är inte lika enkla som dom något äldre men utvecklingen pekar mot att framtiden är "Smart phones"!


Det är synd att inte Telia vill ha sitt "flaggskepp" iPhone3 testad av mig men det är ju helt till dom.


Jag har ju som bekant skrivet en hel superlativer över Nokia N95 och den senast modellen är Nokia N96,men den verkar vara ännu oprövad utan för Nokias väggar, utan skulle behövas prövas ute i verkligheten.


Jag ska efterhöra om intresse finns till mitt förslag och det skulle bli ett "höjdare" inlägg i Mobildoktorn.com men jag avvaktar respons.


 


Med vänlig hälsning www.Mobildoktorn.com Emeritus Göte Burström


Mobil 076 81 555 81

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar på min blogg. Tips och idéer tar jag tacksamt emot.